Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Nää, fåglarna skriker! Nu har jag glömt att blogga på några dar... FAN OCKSÅ!! Sadness... :( Jupp nu gör jag det i alla fall. Drömde nog den bästa dröm i hela världen...: Jag fick träffa One Direction o va med dom en hel dag! Men jag va bara med min syster hela dan(!!!), ännu mer sadness och madness! Tre anledningar att va lycklig:

1. Slipper skolan i 3 dar nu ^-^ Feelin' proud! Vet ej varför, men skit samma ^-^

2. Har fått Direction Infection!! Sickness på ett bra sätt ;)

3. Kom trea och tvåa i 15 meter på gympan! Vann över de snabbaste boysen (För det mesta i alla fall...)!

Juppjupp! Ska till skolan om 10 minuter! Lovar: Ska bättra mig! PS. Tänker nog sluta med "Modemånad"... Sorry

Taco Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0