Morning, morning!

Go' morron! Hur står det till? Själv är det bra. Ville starta en vlogg. Fick inte. Blev lite sur. Struntade i det. Sitter här och frryser. Vet inte varför. Skit samma ;) Skulle jättejärna vilja att alla ni kära bloggläsare tipsade om min blogg; vill jättejärna ha fler läsare!!!!!!!!! Vad tycks förresten om min nya header och bakgrund? Jag tycker den är fin. Meen, alltså, jag vill vara en partypooper. Översätt det direkt till Svenska och ditt svar blir: festbajsare. Jo, det hörs lite äckligt. Men alvarligt! Vem skulle inte vilja vara en "festbajsare"? Bajsa ut fester?! -Nuu, måste jag gå och skita lite grann... Någon som vill ha dricka? Ska till mormor och morfar idag! Jippiii, eller nåt sånt... Jag tycker oavsett om jag ska till mina morföräldrar eller inte att ni ska ta och surfa in på www.claraslife.devote.se! DEN ÄR FÖÖÖÖÖR BÄÄÄÄÄÄST!

Tjingeliiiiiiiiiiiiiiiing!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0