Halluu

Hóla amigos! Fick en spruta idag. Den var mot HPV (Livmoderhalscancer(!!)). Det gjorde asont. Den jäveln. Jag och Emz hittade på en "klubb" som fick heta Armikappad. Oinväcklad förklaring: hade vi fått sprutan i handen hade klubben fått heta Handikappad. Jag och Emz skrev fördigt vår novell idag. Den heter Novell del 1. Det var inte alls så svårt som jag trodde! Mamma och syrran bakar rabarberkaka. Ska bli najs att smaka!

Fick sluta skolan typ en-och-en-halv timme tidigare idag. När jag kom hem tog jag fram glass, satte mig ner i soffan och såg lite på inspelade ESC. RYSSLAND È FANIMIG BÄST!!! Så här sitter jag nu... i min vita IKEA-skrivbordsstol... och tänker... på... vad jag ska skriva härnäst... Jo! *Glödlampa, DINGDINGDING!!!* Jag ska öppna fönstret och njuta av värmen som forsar in genom det öppna fönstret... Så poetiskt...! Sådärja! Nu var det fixat. Känner mig som en "fixar-Jocke" eller nåt!

För någon dag sedan hittade jag min del 1 av 1D-planschen som man fick i FRIDA nr 8/9. Trodde nästan att del 2 var feltryckt! Hejja mig som hittar på sy mkt annat när man ska städa!!!
Näe, nu ska jag nog aktivera en massa stardoll-konton. Så nu hinner jag nog - tyvvär nog - inte blogga mer...

Taco Hej! Snälla besök www.claraslife.devote.se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0