Besök på "m.p. by Style"

Som det står i rubriken så var jag, min syster och mormor på "m.p. by Style" precis. En stund innan vi skulle gå kommer där en tant och säger: -Jag måste bara prova den här gröna jackan...!
Jackan var ingen jacka, det var en blus, en väldigt lång blus.
Sen kommer en expedit och tar "jackan" och bär med sig den till ett provrum tillsammans med tanten.
Tanten hade på sig: små svarta pumps, svart långärmad klänning och en svart sjal som var virad runt halsen lite elegant.
Jag undrar vem den där tanten var. Jag kände mig nästan som en förtryckt lantis ända tills vi gick ut därifrån. Tanten trodde nog att hon var lika känd som Madonna eller nåt.
Har förresten börjat älska salami och Becel-smör! Det är juu så sjukt gott!
Förstår egentligen inte vad det har med ämnet att göra?! På tal om att inte hålla sig till ämnet, jag, syrran och mormor har planer på att ruinera trappan där hemma och ersätta den med brandmas-stång och repstege.
Vi brukar nämnligen slå i huvudet i trappan så att man får värsta Kalle Anka-bulan!! Gör ont som in i helvette!
Som sagt: tipsa gärna om min blogg, om ni vill det såklart!
Har ni förresten lagt märke till att jag skriver mycket mer nu? Det har jag i alla fall.
På tal om att tipsa, nästa gång ni är inne på Youtube, sök då på: Davedays What Makes You Beautiful.
HAN ÄGER!

Taco HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0