Störst tuggummi och proxy

Ni hörde rätt, jag tror jag tuggar på världens största tuggummi. Det innehåller: 10 kvadratiska exotiska tuggummin!! ^-^ Har nog slått världsrekord nu :P 

About the proxy: Proxyn är till stardolls alla girls som är fattiga eller som inte har råd till nåt nytt (eller om man inte vill slösa en massa sd/sc för att köpa en massa saker)!


                                                          
                                                                      *Röd julklänning*

 

Gå till uhuf.com
Sök efter Stardoll.com och logga in och därefter sök efter:
www.stardoll.com/clubs/home.php?id=3152469&action=ma&ac=3152469
Klar!

 

*Röd tomtesko*


Gå till 3proxy.de
Sök efter Stardoll.com och logga in, klart!

Källa: how-to-get-free.blogspot.com || underneathstardoll.blogspot.com


Nyårslöfte: Jag ska blogga mera, jag lovar (hoppas jag!!)!!

God jul och gott nytt år!! MVH Kung Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0