Önskelista och Gullivers resor

Här sitter jag och läser Gullivers resor på engelska. Fakstiskt ganska kul bok, ni läsare borde läsa den istället för min blogg!! NEJJJJJJJJJ, I'm just kitting o_o. Lägg märke till de fina naglarna jag har, är dom inte fina? Dagens outfit: Jeans. Tröja o linne. Tjockstrumpor. Tights. Underkläder. Kofta!! :))) Önskelista:
1. Systemkamera. Kan va bra att ha.
2. Wii. Har inget sånt ännu.
3. Megastarpaket på stardoll i en månad. Funkar ganska bra gissar jag.
4. The Sims Medieval. ÄLSKAR SIMS!!!
5. Presentkort på HM och Lindex. Hatar att använda sedlar och mynt ;)
6. Spotify Premium. Hatar reklam.
7. SheerCover foundation, concealer och powderfoundation. MINERAL = DREGGEL :)))
8. Nagellack. Heldst i någon snygg färg från MNY (se bilden nedan!!).
9. Kläder till mina gossingar (mina gossingar är två Build-a-bears...). Tycker jag behöver det. X)
10. Sist men inte minst... HÖGTALARE TILL MOBILEN!!!
God jul o gott nytt år!! MVH Lilla jag... ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0